Презентація проекту створення та реалізації брендингової стратегії Херсона та області « Бізнес-асоціація "МИ-ХЕРСОНЦІ"
опубліковано Гру-26-2017 Презентація проекту створення та реалізації брендингової стратегії Херсона та області

На минулому бізнес-сніданку учасникам Бізнес-асоціації «МИ-ХЕРСОНЦІ» було презентовано проект створення та реалізації брендингової стратегії Херсону та області.

Брендингова стратегія – це потужний сучасний інструмент управління іміджем території. Ця стратегія стосується усіх напрямків розвитку регіону, поєднує та підсилює кожен з них завдяки досягненої синергії.

Що дає регіону реалізація брендингової стратегії:

  • формування інвестиційної і туристичної привабливості;
  • підвищення конкурентоспроможності продукції місцевих виробників на національному та міжнародному ринках;
  • ріст доходів і надходжень, пов’язаних з туризмом;
  • збільшення доходів від експорту, полегшення виходу на зовнішній ринок за рахунок популярності території і націнці за бренд території;
  • формування попиту на місцеву продукцію;
  • залучення людських ресурсів і зменшення виїзду населення до інших країн;
  • зняття внутрішньої соціальної напруги, гордість за свою територію.

Бізнес-асоціація «МИ-ХЕРСОНЦІ», яка поєднує активних підприємців Херсону та області, і на справі показала свою дієздатність в реалізації проектів різноманітних рівнів складності, стане координатором цього проекту.

Сам бренд вже існує, і де-факто давно використовується органами влади, як міста, так і області.

З історією розробки і появи бренду «Скіфське Сонце» можна ознайомитись тут

Зараз бренд зустрічає туристів в аеропорту, прикрашає адміністративну будівлю в центрі Херсона і брендволи у залах засідань, держустанов міста і більшості районних центрів області. Розробляється сувенірна продукція, робота над якою буде продовжена в 2018 році.

Нещодавно пройшов захід IT-Day, який ще раз продемонстрував, що Бренд багатогранний і здатний до «мутацій» та задоволення інтересів усіх цільових груп.

Завдяки презентаціям бренду у різних містах, його знають в інших регіонах України, можливо, навіть краще, ніж місцеві жителі.

Світовий досвід, як і практика розповсюдження бренду, показала, що необхідним є супровід, або авторський нагляд, як частина Бренд-менеджменту. Актуальним є питання захисту від посягання у вигляді спроб копіювання з боку іншіх регіонів.

Важливий крок у подальшому напрямку вже зроблено завдяки підтримці влади міста. У 2017 році місцевій та обласній владі передано проекти положень, які регламентують  некомерційне використання бренду.

У 2018 році буде створено керуючу структуру та БРЕНД-РАДУ (групу експертів, які керуватимуть окремими напрямками та проектами, а також представники влади, освіти, науки, культури, громадських інституцій). У цьому допоможе Бізнес-асоціація«МИ-ХЕРСОНЦІ».

Запропоновано 5 найбільш значних конкурентних напрямків, які можуть бути реалізовані в 2018 році:

  1. Програми «Купуй Херсонське», «Вирощено на Херсонщині»;
  2. Створення колективних брендів в агросекторі;
  3. Створення регіональної СТМ «Скіфське Сонце»;
  4. Створення нового англомовного інноваційного інтернет-ЗМІ;
  5. Реалізація заходів щодо популяризації територіального бренду для різних цільових груп.

Бажаєте приєднатись до команди проекту?

Запрошуємо:

brand.ks.ua

info@brand.ks.ua
business100.ks.ua@gmail.com
+38 (095) 939-77-33