Партнерство Проект «Дорожній патруль»
Проект «Дорожній патруль»

Авторський проект Євгена Брикова (інформаційне агентство «Любимый Херсон»).

Бізнес асоціація «МИ-ХЕРСОНЦІ» (партнер проекту)

 Мета проекту: вирішення проблем із якістю доріг у місті

 Статус проекту: проект у стадії реалізації

Форма реалізації проекту: відеоролики із залучення експертів, пересічних громадян, представників органів влади тощо.

Періодичність: 4 відео в місяць

Напрямки (в рамках проекту «Дорожній патруль»)

Перший напрямок. Просвітницькі відео.

  • Дороги. Роль у житті кожного мешканці (незалежно від того, чи володіє авто).
  • Якісні дороги. «Лікбез» щодо складу «дорожнього одягу». Проект ремонту (наукове підґрунтя, дослідження тощо) Скільки коштує кв.м якісної дороги. Обґрунтування.
  • Процедура проведення ремонту доріг в Херсоні (як і в інших містах). Розгляд алгоритму процедури ремонту (програма на сесії, управління «дефекті акти», вибір підрядника тощо). Складності «человеческого фактора» (депутати хочуть проводити ремонт на власних округах, на власних вулицях тощо). Для цього – див п.1.4.
  • Загальна міська стратегія (дорожнього та транспортного розвитку). Перелік доріг: класифікація, паспорт в якому зазначений стан доріг, навантаженість, пріоритетність тощо.
  • Підрядники. Хто вони. Які складності в роботі. Чи мають бажання вирішити проблеми з дорогами. Що заважає. Тощо.

Другий напрямок. Конструктивні шляхи вирішення проблеми.

2.1. Приклади інших міст України/світу. Як вирішують проблеми (можуть бути виїзні випуски), можуть бути віртуальні екскурсії.

2.2. Участь у формування «титульних списків ремонтних робіт на дорогах».

2.3. Взаємодія із державними, громадськими іншими інституціями, які спеціалізуються на питання дороги.

– Міжнародні експерти (поради де взяти кошти, які використовувати технології тощо).

– Міжнародні організації (допомога у розробці стратегій розвитку дорожнього господарства)

– Технічна допомога (списана муніципальна техніка чи техніка з великими знижками)

Третій напрямок. Залучення до проекту громадськості.

3.1. «Патруль ремонтів» – виїзди на ремонтні роботи, які здійснюють підрядники в рамках міської програми. На сайті «Дорожнього патруля» буде розміщений графік ремонтних робіт (дати, вулиці, вид ремонту: капітальний, ямковий тощо). Кожен, хто бажає – зможе приєднатись для «громадського інспектування».

3.2. Флеш-моб «зафіксуй аварійні ділянки дороги». Розробити шаблони заяв та чітку та зрозумілу інформацію щодо того, яка саме ділянка є аварійно. Фото фіксація, адреса, заява, акт у поліції. Потім збираємо інформацію на яких дорогах більше всього «небезпечних ділянок» щоб мати пріоритет в проведенні ремонтних робіт.

3.3. Інвентаризація «онлайн-сервісів» (готових), на яких дуже просто можна залишити інформацію про проблемну ділянку.

При обговорені цього питання дуже зацікавились таксисти. Говорять – ми із залюбки будемо відмічати ці ділянки. Це може бути дуже цікавий напрямок

3.4. Проект по оперативному вирішенню питань із пішохідними переходами біля шкіл, ВНЗ, а також переходи, на яких часто трапляються аварії.

– є конкретний приклад (сформована ініціативна група після того, як на перехресті Перекопська/Текстильників була збита дівчинка).  Сьогодні група вивчає кроки, які необхідно зробити для того, щоб встановити світлофор.

– далі: створення карти місць підвищеної небезпеки в місті, а також схеми розміщення переходів, світлофорів, ліж.поліцейських. Запланувати установку  світлофорів, ліж.поліцейських.

– маркування вулиць. Трафаретні надписи перед переходами (обережно дорога). Голограми на дорогах.  Біллборди перед пішохідними переходами. Тощо

Четвертий напрямок. Вело-патруль

4.1. Участь велосипедистів у маркуванні аварійних ділянок на дорогах (приклад – рух велосипедистів, які виїжджали вночі на дороги та обмальовували ями білою фарбою).
4.2. Стала мобільність міст. Зростання кількості велосипедистів при появі вело інфраструктури. Вартість вело інфраструктури порівняно з вартістю інфраструктури для авто (а також питання відсутності інфраструктури). Відсоток переміщень по місту велосипедом порівняно з відсотком переміщення пішки, громадським транспортом, власним авто. Херсон – зручне місто для велосипедистів: радіус 10 км, переважно рівний рельєф.

4.3. Освітня робота:

– серед велосипедистів щодо покращення знань ПДР та помітності велосипедистів на дорогах (особиста акція одного велосипедиста, батька чотирьох дітей, який дарував всім вночі світловідбивну стрічку)

– серед водіїв (велосипедист – рівноправний учасник дорожнього руху. Неготовність водіїв прийняти велосипедистів на дорогах ЗАГАЛЬНОГО користування. Безпечна дистанція, особливості руху велосипедистів – приклади  ділянок в місті які є перешкодою для велосипедиста, але не є перешкодою для авто). Проект участі Вело-патруля в роботі Автошкіл

– серед пересічних громадян
4.4 Акції ВелоХерсон щодо безпеки.

В чому можна взяти участь членам Бізнес – асоціації?

  1. Бути експертом якогось напрямку, пов’язаного з дорогами
  2. Бути спікером (в якості автомобіліста, пішохода, бізнесмена, бізнес якого безпосередньо пов’язаний із дорогами (таксі) чи опосередковано (туризм, АПК тощо).
  3. Дослідити та запропонувати варіанти вирішення проблемних питань
  4. Юр. супровід: допомога у підготовці шаблонів для актування ям на дорогах (інших питань)
  5. Участь у маркуванні ям, інших громадських заходах
  6. В розробці проекту по оперативному вирішенню питань із пішохідними переходами біля шкіл, ВНЗ, а також переходи, на яких часто трапляються аварії (увійти до робочої групи)